dijous, 7 de juny del 2007

COMIAT DE L'ESCOLA DE 6è B

Som els alumnes de 6è B de l'escola. Aquest curs ja marxem i és per això que volem deixar un record a la pàgina web de l'escola.

M'ha agradat molt aquesta escola pels jocs que fem a fi de curs. Espero que segueixi així. (Manta)

M'agrada aquesta escola perquè m'ho passo molt bé amb els meus companys i també amb els mestres i espero que sempre sigui així. (Kawthar)

M'ha agradat molt l'excursió de final de curs, i també els jocs que fem quan s'acaba el cole. (Marina)

M'ha agradat aquesta escola i, sobre tot, els mestres, els jocs que fan, i l'excursió d'anar a PortAventura. (Valentina)

M'ha agradat aquesta escola, els professors, els jocs, quan juguem a futbol i les excursions. També l'excursió de PortAventura. (Dembo)

El que m'ha agradat d'aquesta escola és quan juguem a futbol, les excursions de final de curs i quan érem petits que jugàvem molt. (Sergio)

Quan hem anat PortAventura, quan fem educació física i també educació viaria. (Pau Carreto)

Era una escola molt divertida, perquè jugàvem molt. Era divertit jugar a futbol a l'hora del pati. (Pau Falgueras)

En aquesta escola tinc molts bons records, però el que més em va agradar va ser, entre d'altres, l'excursió a PORTAVENTURA !!! (Alba)

Aquests anys he après moltes coses gràcies als professors i he conegut a una amiga molt especial, i també a altres amigues meves que també m'han ajudat molt. (Laia)

En aquesta escola vaig fer el meu primer gol i he après moltes coses. (Esteve)

En aquesta escola he après moltes coses i també he conegut a una nena que és la meva millor amiga i que mai l'oblidaré. (Cristina)